Tandläkare och körsbärsblom



Hej allihopa!
Mitt tandläkarbesök gick så himla bra! Jag är jätte glad att det är över nu! Så nu kan jag bara ta det lugnt ett tag.
Men min bedövning på vänstra sidan har inte släppt än, men det kommer den nog göra snart.
Usch! Jag hatar bedövningen man får hos tandläkaren! Är det någon mer som ogillar det?
Det känns som om hela kinden och läpparna blir 10 gånger så stora som dom ska vara. Men iallafall, på väg hem efter tandläkaren och efter jag piggnat till lite efte lustgasen gick jag ut och fotade Körsbärsblomträd, bland annat! Jag hade inte kameran med mig till tandläkaren och det var ju inte speciellt kul att ta bilder där, och mina tänder behöver vi ju kanske inte direkt ta närbild på, och lägga upp här! Men nu ska jag ta det lugnt!
Hörs senare ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2011-05-09 @ 22:25:50
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0