Saknar det redan!



Hej igen allesammans!
Vad gör ni nu?
Jag sitter vid datan och saknar redan mitt Dalarna <3 Men jag ska dit snart igen!
Men nu är jag tillbaks vid datan igen! Men från söndag till onsdag får ni klara er utan min blogg igen! Visst är jag borta mycket från bloggen nu för tiden! Men det är bara det att jag ska åka på klassresa till Gotland, och jag skulle aldrig ha tid att blogga därifrån! Men efter det kommer jag åka till Dalarna på direkten, och mamma har lovat att hon ska packa ner dom grejerna till datan jag ska ha med mig. Så den gången ska jag blogga från Dalarna LIVE! :D Nu ska jag kolla på TV med familjen! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina bilder :)

2011-05-22 @ 22:04:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0