Så vaaarmmmt!



Hej allesammans!
Hur mår ni?
Min nackspärr lite bättre nu också.
Just nu sitter jag och skriver en grej till mitt utvecklingssamtal.. Japp! Jag ska på utvecklingssamtal ikväll!
Alla brukar klaga på att dom inte gillar det, och att det är jobbigt, men jag tycker inte att det är speciellt jobbigt!
Eller är det bara jag? xD
Men jag har fått mina omdömen// betyg. Det står betyg i dom och jag är ganska nöjd!
MEN DET ÄR SJUKT VARMT UTE!
Det är 24 grader ute! Och vi ska inta tala om hur varmt det är i solen. Men det är bara skönt!
Nu har man klagat på hur vintern har vart lång och kall, så nu ska jag iallafall inte klaga på värmen!
Ha det bra! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0