Restaurangen


Nina! :)

Nina, det där stod vi och gjorde hela morgonen nästan! xD

Paul, han jobbar i köket med oss! :)

En del av matsalen, finns en liten del till också! :)

Kaka!

Hej allihopa!
Har ni haft en bra dag?
Min har varit ganska bra! Jag och Nina har som sagt fått stå och göra fläsk till lunchen idag. Det var riktigt kul! Men det enda var bara, att kockarna stod och lagade det samtidigt, och jag har väl en liten mes näsa, eller vad jag ska säga, för jag fick det där kött-os lukten av nystekt fläsk hela tiden.
Och det luktar inte så gott! Men annars har allt varit bra! Har bara jäkligt ont i fötterna, jag fick springa många gånger fram och tillbaka och torka borden och skjuta in stolar. 
Men jag fic hjälpa många kunder också! Men nu har ni iallafall fått se vart jag praoar, och hoppas att ni njuter av bilderna! Kommer blogga igen lite senare, och då kommer det komma massor med bilder som jag tagit idag, dock inte från restaurangen, det blir en annan sak, men tänker inte säg! Men håll ögonen öppna! 
Hörs sen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0