Operationen!



Hej allihopa!
Nu har jag tagit bort mina fläckar på ryggen! Så glad jag är nu!! Det gick jättebra! Det gjorde inte så ont! Den första sprutan kändes knappt, den andra kändes dock lite mer, på grund av att det fanns mera "adrenalin" i den.
Adrenalin är ett medel som ska komma in i nerverna. Men det gick jätte bra iallafall! Och dom är borta, och nu slipper jag dom! Så skönt, jag är fortfarande lite groggy efter bedövningen, så nu ska jag äta och vila lite.
Det enda negativa med detta är att jag inte får idrotta eller sola, om jag inte täcker över med kirurgploster.
Jag får idrotta när stygnen är borta, men sola får jag inte göra på 3 månade, om jag inte har kirurgtejp.
Ha det bra! Hörs sen!
M.V.H DAVID :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0