Movie Time!

Hej allihopa!
Vad gör ni? Och vad ska ni göra ikväll?
Om ca en timme (50 min) ska jag gå och träffa Alicia i parken, och vi ska gå upp till mackan. Vi ska nämnligen kolla på en Metallica film. Kommer att bli kul att träffa alla, som jag inte har träffat på två veckor nu. Har jobbat mycket, och hållt på jätte mycket med min fotografering, så jag har vart skit trött och inte orkat att ringa någon.
Men ni får ha det så bra! Så kanske vi hörs ikväll när jag kommer hem.
Men nu tänkte jag avslöja vilken låt som jag ska tolka!
Trumvirvel....

HERE WITHOUT YOU med 3 DOORS DOWN!
Den ska jag och Alicia tolka på bild imorgon! Hon ska vara modell, och jag fotograf! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild :)

2011-05-07 @ 20:08:32
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0