Min första arbetsdag!

Hallå allihopa!

Ni har jag haft min första riktiga arbetsdag! Det har varit skitkul! Jag fick göra jätte mycket saker!
Jag fick göra en limesaft till salladen, som man gör genom att man skär limen i två delar, sen pressar man ur alla saft ur dom i en stor bunke. Sen fick jag skära championer till omletten! Det var också kul!
Sen fick jag, Nina och Andre torka borden efter gästerna, och vi fick fixa mjölken och salladsdisken!
Och en massa andra grejer, men jag hade inte med mig kameran idag, men den kommer åka ner i väskan imorgon och då ska ni få se en massa bilder! Ha det bra! Så hörs vi snart!
HOPPAS ATT NI ALLA HAR HAFT EN BRA DAG! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att det var kul!: )

2011-05-02 @ 17:19:33
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0