Lonley road



Vad föredrar ni? Svart eller vit?
Hej igen!
Jag har haft ganska mycket att göra dom senaste dagarna, så jag har inte hunnit blogga lika mycket. Men det ska det bli ändring på nu! Nu har jag gjort mitt sista prov, som sagt och jag har inget mera pluggande.
Imorgon kommer jag blogga lite mera eftersom det är helg. Men på söndag, kanske jag bara hinner slänga in ett inlägg på morgonen. Jag ska nämnligen åka till Gotland på klassresa, och jag skulle inte ha någon tid att blogga därifrån. Direkt efter det, åker jag till Dalarna <3 Men då har mamma gjort i ordning datorn, med sladdarn, och då kommer jag visa bilder från Dalarna när jag är där, och alla bilder från Gotland! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag brukar oftast gilla färgbilder, men här tycker jag den svartvita var snyggast! :)



Ja jag ska blogga från Hawaii så förhoppningsvis blir det massa fina bilder :D

2011-05-27 @ 22:04:08
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: julia

båda var fina :)

2011-06-03 @ 15:34:29
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0