Jag trivs bäst, i gröna landskap!



Hej allihopa!!!
Nu har jag vilat upp mig efter operationen, jag mår lite illa, eller jag har lite int i magen, men det är allt. Man kunde få det efter sprutorna men annars är det bara bra med mig!
Hur mår ni? Har eran dag varit bra? Men var väl sådär, eftersom jag var tvungen att ta bort dom där fläckarna, men annars har det varit bra! Imorgon kommer jag att vara redo, för en dags arbete igen!
Jag jobbade ju bara halvdag idag. Men det var mysigt att äta lunch med mamma inne i centrum! Hon åt lasange och jag åt spagetti bolognese. Så gott! Nästa gång ska jag nog pröva Thai-mat!
Hur ser era planer ut för morgondagen? Jag ska som sagt jobba, och sen kanske jag ska hitta på något med mina kompisar, om jag orkar. Sen på lördag har dom sagt att det ska bli fint väder, så då ska jag fråga Alicia, om hon vill ha en fotografering! Hörs senare igen! Och ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en fin kväll! :) <3

2011-05-05 @ 21:27:42
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0