I LOVE MUSIC <3



Hej allihopa!!
Vad gör ni nu då? Har ni haft en bra kväll?
Min har varit super bra! Kommer nog att sova riktigt gott i natt!
Så trött som jag är efter denna vecka med arbete. Trodde aldrig att det skulle vara så ansträngande att jobba på restaurang! Ska aldrig mer klaga på att det tar långt tid med maten, eller någonting sånt. Nu vet jag hur det är att stå där inne i köket, och kunderna står på kö, utanför dörren och skriker efter mat xD
Och jag kommer alltid att ta med mig min bricka och ställa vid diskinlämning!
Vart praode ni, när ni gick i åttan? Jag kanske redan har frågat det, men komentera gärna och sig, skulle vara kul och interresant att hör!
Men jag har iallafall suttit en stund och vart inne på youtube och lyssnat på musik. Som sagt ska jag ju ha en fotografering med Alicia på söndag eftermiddag, och jag hade först tänk göra en tolkning av en film eller bok, men alla dom filmerna// böckerna jag hade tänkt, var det jätte speciella kläder och sminkningar, och jag kan ju inte ett skit om det! Så det där kan jag inget om! Så då tänkte jag göra en tolkning av en låt istället, och jag har några ideér, men dom tänker jag inte avslöja, dom får ni nog veta imorgon, när jag har bestämt mig för vilken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0