Ett paket med posten!


Mina ben fick vara med! :)

Hej allihopa!
När jag gick in och kollade min mail, hade jag fått ett mail om att ett paket hade kommit till posten, som var till mig! Med tanke på bilderna kan ni ju gissa vad det är! :)
Just det! Det är min efterlängtade reflexskärm! Äntligen har den kommit! Jag beställde den i söndags, och ni är den äntligen här! Fast tyvärr han jag inte komma hem innan, solen gick ner, så jag ska testa den imorgon.
Men på lördag kommer Alicia att komma hit och då ska vi fota med den! Så det kommer nog att bli mer bilder då!
En ut av dens egenskaper är att den ger en bronsfärgad nyans på den// det man fotar! :D
När jag fotar med Alicia, kommer jag nog försöka filma lite och slänga upp en liten behind the scenes video! :D
Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0