En underbar promenad hem!



Hej allihopa!
Hur mår ni?
Jag mår bra och är glad att det äntligen är helg! Så skönt att få vila!
På bilderna, kan ni se att jag har haft en jätte härlig promenad hem från Tunnelbanan. Gick som sagt lite vid vattnet idag igen och fotade, en massa grejer. Den nedersta bilden är en ut av mina nya favoriter! Vad tycker ni om den? KOMENTERA GÄRNA OCH SÄG. JAG VILL HA ERAN ÅSIKT! :D
Senare idag, ska jag nog ut och fota igen, men har inte bestämt vart. Sen kommer jag bara att ta en lugn hemmakväll och vila upp mig tills imorgon, för då ska jag gå på filmkväll och sen en metallica konsert (på TV:EN) den är på DVD. Förra veckan kollade vi på Queen, och ni denna vecka Metallica! Kommer säkert att ha int i nacken! Kommer säkert had-banga! Nu ska jag käka mellanmål! Ha det bra!
Hörs senare!
M.V.H DAVID! :D

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilka underbata bilder av mästerfotografen David!

2011-05-06 @ 17:20:41
Postat av: farmor

Underbara så klart, fingrarna slinterr på tangenterna.

2011-05-06 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0