En lugn kväll!

Hej på er!

Mår ni bra? Jag är helt utpumpad efter jobbet idag! Ska bli kul att gå dit imorgon igen, men det är alltid lite kämpigt! Men för er som tror att det inte är jobbigt för servitörer och servotriser inne i köket... Har ni helt fel!
Jag lagar ju både mat och är ute och torkar borden och tar undan lite brickor och skjuter in stolar.
Det kanske låter ganska så lugnt, men man får springa och torka och in i köket och hämta mera mat och säga till kocken, och det blir så himla varmt! Så det är inte lätt! Det går inte ens att förklara riktigt, men det är jobbigt!
Men idag fick jag prova att pressa potatis i en maskin också, det var kul!
Men nu kommer det att bli en lugn kväll med TV, så att jag kan vila upp mina fötter tills imorgon igen. Då ska jag jobba igen och då kommer jag få springa! Ha det bra!
Kanska blir ett till inlägg sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv, Visst är varplen söt ! :) vilka fina bilder du tar!

Följ mig on bloglovin så kan jag följa dig med!

2011-05-03 @ 21:08:20
Postat av: K I E R A - PHOTOGRAPHY

Sv, Tack :) Visst är valpen söt!



Vilka fina bilder du tar!

Följ mig på bloglovin så kan jag följa dig!

2011-05-03 @ 21:09:33
URL: http://kiera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0