En dag med Mackan!



Hej allihopa!
Idag har jag varit med Mackan. Vi har haft jätte kul! Mina sysslingar kom och hälsade på också, men jag hann bara säga hej lite snabbt, men ändå lyckades jag komma försent till Mackan. Men vi körde lite Buzz och kolalde på Harry Potter 7 (Harry Potter and the deathly hollows) Den är så jäkla bra!
Han hade köpt den på Bluray (stavning), så där satt vi som smp barn med chips och popcorn och kollade på film!
Har redan sagt till mamma att jag vill att vi genast ska åka ner till Coop pch köpa den!
Tycker ni att den är bra?? :D
Längtar redan tills nästa del av 7:an kommer! Hörde att den skulle komma i sommar.
Om det är någon som vet ett exakt datum på den, får ni gärna komentera och säga det! :D
Ha det bra! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: 3mma

sv: Tack! :D



Jag har inte sett 7an :( Haha får ta och göra det snart för alla har gjort det ><

2011-05-01 @ 18:08:21
URL: http://gillew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0