Djuren och blommornas plats



Hej allihopa!!!
Nu har det blivit två stycken bildbombsinlägg idag! Men det är ju en fotoblogg, och jag älskar ju att fota och jag hinner inte blogga lika mycket nu när jag praoar, så då ska ju ni få se en massa bilder!
Men på bilderna ovan, kan ni se, fåglar änder och blommor! Jag hittade en backe full med blommor och nedanför ligger det en liten dam, full med änder och andra fåglar! Det var riktigt fint. Det var ganska mysigt att gå där i duggregnet och fota, men det hade inte gjort något om det vart sol!
Men dom säger att det ska bli 20 grader i helgen, men det tror jag när jag ser det!
Men ni får ha det bra! Så hörs vi snart igen! :)
Ha det BÄST! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Så himla fina bilder!: )

2011-05-03 @ 18:09:34
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0