Det går för fort!



Hej allihopa!!
Hur mår ni?
Jag mår sådär om jag ska vara ärlig. Dagarna går ganska långsamt, men det går ändå alldelles för fort i arbetet! Jag kanske låter lite lat, men jag LOVAR! Att det är jag inte, ni ska bara veta hur mycket man får springa fram och tillbaka på den där restaurangen!
Så jag har träningsverk under fötterna xD och lite ont i huvudet. Men det är nog bättre till imorgon. Då ska jag som sagt gå tidigare, eftersom jag ska opereras. Men det känns som om "The Boss" på restaurangen inte gillar mig speciellt mycket, men det är kanske bara någon lite fix-idé jag har fått, jag får hoppas det iallafall!
Men nu ska jag äta och bara ta det lugnt! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

tack detsamma:)

2011-05-04 @ 17:00:24
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0