Ben & Jerry

Hej allihopa!
Jag har haft en lugn och skön kväll nu! Men min nackspärrsverk, har kommit tillbaka! Det gör int igen!
Men jag ska ta och värma värmekudden igen. Jag får se om jag kan komma till jobbet imorgon..
Annars kommer Nina och Andre få jobba utan mig, vilket dom gjorde idag också, men det klarar dom bra!
Men jag hoppas att det är bra imorgon bitti! Men om jag är hemma imorgon, ska jag hitta en plats för fotografering! Vill så jäkla gärna ha en! Men kommer inte på ett tema. Eller jag har ett, men då behöver jag en klänning till modellen, och jag är ju inte tjej, så jag köper inte klänningar! XD



Underbra! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Mums :)

2011-05-11 @ 00:16:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0