6 maj 2011



Hej allihopa!
Hur mår ni? Vad gör ni?
Jag sitter och kollar på brottsplats U.S.A, och jag kom nyss från middagsbordet där jag och familjen åt en god middag. Det blev tortilas fyllda med kyckling.
Det var skit gott! Lite senare kanske jag ska ut och fota, men är inte säker än. Vet inte vart jag ska gå...
Finns det bra "fotoställen" eller vad jag ska säga, runt där ni bor?
Det finns ganska hyfsade runt där jag bor, men nu har jag gått där så många gånger, så nu har jag fotat allt.
Men jag kanske ska in till hamnen på söndag, eller imorgon och fota lite!
Nu ska jag planera en fotografering, som troligtvis ska äga rum på söndag. Ha det bra! Hörs senare!
Förresten, vet ni någon bra bok, som man skulle kunna använda och göra en  tolkning av på en fotografering?:D KOMENTERA GÄRNA OCH SÄG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0