5 maj 2011 - godnatt!

Hallå allihopa!!
Har ni somnat framför TV:EN i sofforna?
Jag har kollat runt lite på kanler, men det fanns inge bra på TV. Hittade dock Navy CIS, men det var precis slut då. Men på söndag eftermiddag, ska nog jag och Alicia ha en fotografering, men jag vill göra en tolkning av en bok eller en film, men vet inte vilken. Har ni något förslag? OM NI HAR! SNÄLLA KOMENTERA OCH SÄG! EN BOK ELLER EN FILM!
Sen ska typ jag och mamma åka in till stan på lördag och fota lite, tänkte fota lite vid hamnen. Och lite på vattnet och på parkerna! Men jag har inte tagit upp det än, men jag tänker fråga mamma och pappa, om inte vi kan röja upp lite i källaren, så att jag kan ha en liten fotostudio där nere!
Men nu ska jag sova! Godnatt på er! Sov gott! Hoppas att ni har haft en riktigt bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Sara

God natt :)

2011-05-05 @ 22:50:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-05-06 @ 15:03:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0