2 maj 2011



Hej igen, allihopa!

Vad hände med vädret egentligen??! Nu är det svin kalltute! Det blåser och det är ca 5-6 grader.
Jag vill ju ha sommarvärme! Jag vill ligga ute i solen!
Men nu skulle jag egntligen suttit vid middagsbordet och ätit, men jag åt när jag kom hem, för vi som praoar äter lunch klockan 11:00 på grund av att vi ska hinna med att ta hand om alla gäster.

Men nu sitter jag och funderar på ett tema till en fotografering, ska kanske ha en med Alicia snart.
Så jag funderar på om jag ska ta inspiration från en bok eller något, och göra en egen tolkning. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fint!

2011-05-03 @ 16:58:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0