14 maj 2011

Godmorgon allihopa!
Har ni precis vaknat?
Det gjorde jag, vaknade alldelles nyss och mina ögon håller på att vänja sig vid att vara öppna. Idag, ska Alicia komma hit och jag ska fota henne, med hjälp av min reflexskärm.
Det är inte speciellt mycket solljus ute, knappt något, men lite finns det, så jag använder mig av relexskärmen iallafall.
Alicia älskar att spela gitarr. Så jag tänkte att hon ska få röra sig lite runt omkring med en gitarr, medans jag plåtar henne. Så det blir lite som en bild, som skulle ligga som omslag på en skiva.
Nu ska jag fixa till reflaxskärmen och gå ut och kolla på lite ställen där jag kan fota.
Bilder kommer sen! :D



Färg? Eller utan färg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0