Sommarlov!!!



Gissa vem som har sommarlov?! :D
Äntligen sommarlov!
Nu är det tio härliga veckor som väntar med bad, grillningar, filmkvällar promenader och en massa foto som sagt! Kommer bli så härligt! Imorgon kommer jag träffa Emilia, vi ska fixa en grej på datan, vill inte avslöja vad det är än, men ni kommer att få en länk här, så att ni kan kolla in det!
Vad ska ni göra under ert sommarlov? Om någon vecka, kommer jag dra till Dalarna igen! Kameran och datan och allt det där andra, är ju givetvis med! :) Kommer bli härligt det! Åh! Jag saknar redan alla mina kompisar! Mina härliga små människor, har dragit ut på en massa grejer redan. Jag sitter fortfarande och väntar på att Alicia ska ringa. Ska träffa henne sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0