Gröna blad & blå himmel



Tjooo!
Hur mår ni allihopa?
Jag är fortfarande lika trött och snuvig. Men jag måste ta mig till skolan imorgon. Vill inte missa fotbolls turneringen. Men jaja! Idag, när jag kom hem från skolan, gick jag till baksidan på trädgården och hittade en massa fina gröna blad som omgavs av en massa rödrosa blommor, det var då strålande sol och klarblå himmel i bakgrunden!
Det är så himla härligt ute nu! Men på fredag när jag har skolavslutning, kommer det tydligen regna, sen kommer dey bli sol igen! Det är väl helt typiskt! Men nu ska jag gå och vila lite till! Hörs!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

tack så mycket :)

2011-06-07 @ 20:59:19
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0