Wake up!

Hejsan!
Nu har jag stigit upp ur sängen och klätt på mig. Idag är det sol ute! (LYCKA) och jag ska vara med Alicia och Linn, Maja kunde tyvärr inte. Sen ska jag bestämma träff med mackan någon dag också! Har inte träffat honom på länge. Han har varit i Dubai ett tag. Men jag vet inte riktigt vad vi andra ska hitta på, jag är pank och jag åt då mycket gott där borta hos Tobbe igår och jag vill inte lägga ut mera pengar på mat och godis nu, jag vill spara till ett kamera stativ. Dom är ganska dyra har jag hört och sett, dom kostar typ upp mot 700-800 kr! Men jag känner för en fotografering idag, Linn tycker inte om att vara med på bild, men hon kan ju fota typ Alicia då! Vi kan fota tillsammans, men det är ju inte säkert att dom vill göra det, men det skulle vara kul! Nu ska jag äta. Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0