Vill ha jobb!

Hej allihopa!
Jag sitter här vid datan, är inne på google och letar efter jobb! Asså antingen vill jag ha ett jobb typ där man kanske står i kassan eller packar upp varor på hemköp, eller jobba på restaurang. Men allra helst vill jag ha jobb i fotoklingan så att säga. Jag vill lixom plåta modeller eller naturen och sälja mina bilder till företag och få pengar för det! Men det är riktigt svårt! Jag känner en kille som heter Kim, hans kompis går till oliak företag, och fotar åt dom när dom behöver bilder till någonting, hon kan då gå ut och fota typ en åker, en sjö eller vad hon tycker passar, och för varje bild hon säljer, får hon 1000 kr. VILL OCKSÅ! :D
Men jag ska leta vidare på jobb!


En bild från idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0