Uppe i träden

Hej allihopa!

Jag kom in från vårvärmen alldelles nyss. Har varit ute och fotat lite. Jag klättrade upp i ett träd, till min egen förvåning, så kom jag längre en vad jag trodde var möjligt att komma! Det är inte världens lättaste att klättra med en kameraväska, stanna upp och, ta ut kameran, fota, när man står på ett par rangliga grenar, som knappt håller på dom andra små grenarna som vilar på den, och sen lägga ner kameran igen, Ja! Ni fattar!
Men det gick bra ändå, sen gick jag runt lite på en annan del av tomten också, smög även in på grannens tomt och snodde ett par bilder. Hoppas att det inte gjorde något!
Men nu får ni se lite bilder som jag har fotat! Hoppas att ni också njuter av våren och samt dessa bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0