Tråkiga nyheter!

Hejsan!
Jag kom hem från doktorn för ett tag sen och jag fick dåliga nyheter! Jag har två ganska så stora elverfäckar, en på ryggen och en vid midjan ungefär. Och jag gick till doktorn för att kolla om dom var farliga eller inte. Men läkaren tyckte att dom såg lite oroväckande ut så dom måste ta bort dom, vilket jag nu är livrädd för! Dom kommer att ge mig en bedövningsspruta på båda ställena och det kommer nog att sticka till ganska ordentligt!
Så jag är livrädd nu! Men jag försöker tänka posetivt! Men jag är så rädd för detta och tandläkaren, jag som skulle prao och allt, men nu känns det bara som om allt går åt helvete! Men jag ska ta med mig min mobil och mina hörlurar och lyssna på musik, iallafall hos tandläkaren. Men jag kommer typ att få lustgas hos tandläkaren så att jag känner mig lugn, annars klarar jag inte av det! Men ha det bra! (bättre än mig iaf!) så hörs vi om en timme eller två!


Bilden gör så att jag tänker lite posetivt! :)

Kommentarer
Postat av: Patrikdiana

Nice site, keep up the good work!

2011-10-27 @ 11:30:35
URL: http://patrikdiana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0