T-shirt's

Hej allihopa!
Jag får be lite om ursäkt för att jag inte bloggat på en stund, men jag kom hem för typ en halvtimme sedan och jag behövde äta och vila lite först. Men jag har tänkt att jag ska visa upp mina fina T-shirt's som jag fick av min mamma igår. Dom är köpta på New Yorker. Som jag sa förut: Jag älskar deras T-shirtar och deras skjortor! Dom är så fina!" Så dom tänkte jag visa upp.
Men har ni gjort något skoj idag? Själv har jag bara haft matte och gympa och sen kollat på lite film på engelskan och tyskan. Men jag är lite ledsen över att jag inte kan spela fotboll så mycket nu. Jag tror att jag sträckte mig igår när vi körde i skolan när jag var inne i närkamp, så jag ska bara strecha (stavning?!) och så blir det nog bättre om ett par dagar! Här kommer bilder!


Den har jag på mig nu! :)


I Love it!


Jag diggar verkligen det där facet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0