Strawberry's

Hejsan!
Jag höll på att glömma bort bloggen ett tag. Men nu sitter jag här och ni ska alldeles strax få se jordgubbs bilderna. Ni kommer kanske börja dregla..? Så jag varnar er! Hehe. Men jag har kollat på reprisen på 101 sätt att åka ur en gameshow, och ätit fruktsallad. Så gott. Det är mycket bättre att sitta med en skål nytigheter än att sitta med en godispåse, men det är klart att man ska unna sig godis en gång i veckan, fast kanske inte så mycket.
Jag längatr till gymmet! Jag vill gå dit igen så snabbt som möjligt! Jag och kompisarna kanske skulle dra dit på tisdag. Det är så skönt att komma hem och gå i duschen efter ett hårt pass med träning! Rekomenderar till er alla att gå på gym! Riktigt kul! Om man inte tycker om att spela fotboll, innebandy, handboll m.m och man kanske inte tycker om att höra ens tränare skrika och säga att man ska springa snabbare på fysträningen, men på gymmet bestämmer man över sig själv! Man kan välja i vilken egen takt man vill springa i och göra styrkeövningar.


Mums, det var så himla gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0