Skogsmiljö

Hej allihopa!

Jag hade tänkt snacka lite om skogsmiljö med er idag. Skogen är ett bra ställe för fotograferingar, bara natur eller modellplåtning, eller porträtt. Man kan vara mycket kreativ, man kan änvända sig av träd, buskar stenar m.m
Mina två fotograferingar med Alicia, har ägt rum i ett litet bergsområde, med skog som omger.
Tänkte nu visa lite bilder på skogsbilder som jag har tagit, för att ge er lite inspiration! :)


Här kan man använda sig av te.x dom två träden längst fram, som är i fokus!

Här kan man använda sig mycket av dom små buskarna och få till det som en liten kamoflering så att det smälter in bra!

Här är ett litet bergsområde med skog som omger. Man kan vara riktigt kreativ, genom att man kan sitta och stå på berget i en massa ställningar och få med skogen som en fin bakgrund!

Här man kan man också vara kreativ genom att sitta och stå i en massa ställningar och även få med havet i bakgrunden!

Det var lite tips som jag hade att ge, hoppas att ni får lite inspiration! :D
M.v.h David!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: taaack :D grym blogg!

2011-04-25 @ 10:42:08
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: Sara

Mysiga bilder :)

2011-04-25 @ 11:44:17
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: jessica

Nu har dagens blogg vinnarna kommit upp, blev det inte du kan du vara med och tävla imorgon igen! lycka till :)

2011-04-25 @ 12:25:06
URL: http://jessicawillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0