Saker i hemmet



Hej allihopa!

Njuter ni av eran kväll?? Det gör jag! Det ska bli så skönt att få sova lite och vila upp sig! Imorgon kommer jag inte att gå lika länge i skolan, det är ju valborg, så då kommer vi ha en liten avslutning så jag kommer typ att få sluta runt kl 13:00 eller något sånt. Så det kommer nog att bli ett lite tidigare inlägg imorgon, så ni får hålla utkik!
Men jag kan knappt vänta tills på lördag, då kommer det att vara majbrasa och våren invigs ordentligt.
Kommer att träffa mina kompisar då.
Men på bilderna ovanför kan ni se att jag har sprungot runt lite här i mitt enkla hem och tagit ett par kort, som jag blev ganska nöjd med. Men nu ska jag fortsätta att äta mina jordgubbar och så blir det Big Brother.
Ha det bra! Och sov gott allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0