Påskägg till nära och kära <3

Hej igen!
Snart är det påsk. Det är redan nästa vecka. Men dom flesta i min klass kommer att resa bort under påsklovet, så jag ska ge till två av mina kompisar i min klass. Emilia och Nina ska få ut av mig. Och jag måste gå och köpa dom innan fredag iallafall. Har ni några planer för påsken? Jag ska inte önska mig så mycket godis i påskägget i år. Jag vill ha två stycken till färger till mina converse. Jag vill ha mintgrön (ny färg) och oxblodsröda. Det är så fint. Sen vill jag ha en collagejacka i oxblodsröd eller i blå. Så det ska jag säga till min mamma lite då och då så att hon fattar vinkeln. Men ändå så känns det lite osäkert att köpa ett par till converse eftersom mina fötter kanske inte har växt klart. Men vi får se. Ha det bra, så hörs vi snart.


Lite påsk bilder! :D

Kommentarer
Postat av: alice

härliga påskbilder!



sv: tack :) detsamma :D

2011-04-12 @ 21:14:28
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0