Night and Day

Godnatt!
Nu säger jag godnatt. Ska se klart ett program som håller på till kl tio. Sen efter det, hoppar jag in i duschen och tar och tvättar håret efter en svettig dag på gymmet. Imorgon, ska jag bege mig ut med min kamera igen och jag tror att jag ska bege mig till platsen där jag ska plåta Alicia på onsadg. Då kan nu få se bilderna från pltasen och på onsdag kommer ni få se det igen fast med Alicia på bild. Det kommer att en vampyr fotografering inne i skogen och på berget. Hon kommer att vara svart sot sminkad runt ögonen och ha hyper mycket volym på håret, så att det ser elktriskt ut! Sen kommer hon att svarta brallor och grått linne.  Vad tycker ni om idén? Skriv gärna en komentar och säg vad ni tycker! :)
SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. får läsa vad den handlar om :D

tack <3

2011-04-18 @ 23:15:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0