New Yorker

Hejsan!
Min mamma kom hem från jobbet för ett tag sen, hon stannade längre idag, på grund av att hon och henns kompisar skulle kolla på en modevisning som hölls där. Hoppas att hon hade roligt, har inte hunnit fråga riktigt än, men eftersom jag är ganska deppig med det här med doktorn och tandläkaren, så är min mamma så snäll! Så hon hade köpt två stycken tröjor till migg från min favorit affär, New Yorker. Jag älskar deras tröjor och skjortor, har bara en skjorta därifrån, än så länge. Den har jag på mig nu. Men jag har inte hunnit få över bilderna på tröjorna, men ni kommer att få se dom imorgon. Men om en timme börjar Big Brother som jag ska kolla på. Vi får se vad Rodney hittar på idag. Hoppas Gurkan hittar på något kul! Kanske slänger in ett till inlägg sen, men om jag inte gör det, så säger jag, vi hörs!


Mera fantastiskt goda jordgubbar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0