Myskväll!

Hej allihopa!

Nu är jag hemma efter et efterlängtat besök till min kära mormor! Vi har haft det jätte mysigt. Hon lagade en super god middag åt oss alla, med kött i en gryta, med en massa äpplen och druvor! Och så drack vi årets första påskmust! Så mysigt! Sen var det efterätt, men jag hade redan proppat i mig för mycket mat, så det blev ingen för mig. Sen fikade vi, och jag fick påskägg, med en massa godis och pengar! Tack mormor! <3

Ikväll ska jag bara njuta av lovet som är kvar och drömma mig bort, och imorgon funderar jag på om jag inte ska ta och ringa Alicia, Linn, Mackan och kanske någon mer, och ha picknick eller något..? :)
Skulle vara kul det. Man kan fixa lite mackor, chips M.M, låter som en bra idé? Tror att jag gör det. Men nu kommer det lite bilder från idag!



Blev en liten bildbomb från idag! :) Hoppas att ni gillar bilderna! Komentera gärna och säg vad ni tycker! :)

Kommentarer
Postat av: 3mma

Vad gott med påskägg! :D

2011-04-21 @ 21:53:13
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: Sara

Mysigt :)

2011-04-21 @ 22:26:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0