Mys och TV


Hello!
Jag sitter och myser i min underbart sköna säng och tittar på sista delen av serien "meteor", den är riktigt bra! Önskar bara att jag hade följt den fårn början, men tyvär började jag titta från andra delen. Men jag får se om jag kanske ska gå in i duschen innan jag hoppas i säng. Skulle vara riktigt skönt med en varm dusch! Eller så går jag in där imorgon bitti. Jag hoppas innerligt att det blur fint väder imorgon och sol, men jag hoppas att det inte blåser! Solen sken en stund idag, och om det inte hade varit så blåsigt hade det varit riktigt skönt ute. Men vårvärmen kommer inom sinom tid. Nu ska jag fortsätta mysa framför TV:EN, så hörs vi imorgon bitti!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0