Mot morfar!

Hejsan!
Jag ska alldelles strax bege mig till morfar och bibbi <3 Ska bli kul att träffa dom! Ska sova där inatt med min brorsa. Så det här blir sista inlägget för idag tror jag, för jag har ju inga bilder på deras data eller något och jag har inget speciellt att lägga upp för tillfället. Imorgon är det måndag och jag ska bara ta det lugnt. Och samma på tisdag tror jag, men på onsdag smäller det igen, jag kommer att ha en till fotografering med Alicia, men jag vet inte riktigt vad den ska handla om, den som var idag, skedde vid ett litet bergsområde, så det var lite äventyrsinspirerat, men jag vet inte vad nästa ska vara om? OM NI HAR NÅGRA FÖRSLAG, SÅ SÄG DOM GÄRNA JAG BLIR GLAD OCH TACKSAM FÖR ALLT! :D
Vi hörs imorgon på förmiddagen!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa den är super bra :D!

2011-04-18 @ 10:33:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0