Mitt bland stjärnorna

Godnatt på er!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och sova. Ska kolla lite på Big Brother först, men får jag släcka ner TV:EN. Ser dock inte fram emot imorgon. Har matteperiod som sagt och imorgon ska vi börja med cirkeldiagram, och min lärare säger att det är riktigt svårt och att man måste använda gradskiva och allt det där. Om jag fattar kommer det gå bra och det kommer att kännas som att tiden går fort. Om jag inte fattar kommer at bara att bli långtråkigt och och det kommer att kännas som en evighet. Men jag ska samla styrka under natten och hoppas att jag är lite piggare imorgon. Godnatt! Sov gott!

(Bild kan inte visas på grund av teknisk fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0