Mina ögon

Hej på er!
Jag är så jäkla trött. Jag vet inte varför, jag har inte gjort något speciellt ansträngande idag. Men det kanska är på grund av att jag har pluggat som satan dom senaste dagarna. Jag hade prov idag, i ekonomisk historia. Hoppas att det gick bra. Det kändes så. Men man vet aldrig. Imorgon ska jag nog ringa Alicia. Kanske ska åka in till centrum eller något, eller så går vi bara in till "lilla centrum" så att säga. Jag är sugen på lite fika. Jag känner även för att köpa ett par nya kläder och andra saker. Sen ska jag kanske gå på gymmet någon dag också. Fast det blir nog inte förns nästa vecka, jag måste plugga ännu mer i helgen! Men ni få ha det så bra! Så hörs vi imorgon.


En bild jag tog häromdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0