Min kamera

Hej!
En del ut av er har undrat vad jag har för kamera. Jag kan stolt meddela att jag her en systemkamera vid namn sony alpha 290. Den är super bra och en bra systemkamera för nybörjare. Den har många bra funktioner och lätt att förstå sig på. Jag fick den i julklapp av mina föräldrar år 2010, så jag har inte haft den så länge. Den är köpt på expert. Om ni vill se bilder på den kan ni antingen gå in på www.google.se eller www.expert.se och kolla, annars kan nu kolla på dom bilderna som jag kägger upp här. (Det är bara två bilder, det finns bättre på google)
Den är bra att fota med i mörkret, blixten fungerar utmärkt och den har ett bra objektiv. Om ni skulle vilja köpa den kamera så kom ihåg i affären att säga att ni vill köpa med minne, för det följer inte med. Inte heller kameraväska. Men ett band följer med i förpackningen.


Det är den bästa kamera jag haft! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0