Mexican food

Hallo!
Jag sitter på mitt rum och funderar på om jag kanske ska gå ut på en liten foto sväng efter maten? Ska ändå äta om en kvart så det hinner jag inte nu. Men mamma har varit på plantagen och köpt lite blommor och sånt (kommer bilder på det!) Men hon köpte även att paket jordgubbar (bilder på det kommer också!) Så jag tänkte: - "blää! Det är säkert såna där äckliga sura jordgubbar som är i början av säsongen!" Men nehe du! Dom var riktigt röda och fina och smakade så super gott! Den goda smaken har jag inte känt på länge! Riktigt härligt! Men igår åt vi mexican food till middag (det vill säga tacos!) Här kommer det en bild på den supergoda maten. PS: hör av mig efter middagen, men jordgubbs bilderna ^^


Obeskrivligt gott asså! Alla älskar väl tacos? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0