Majbrasan! <3

Hejj allihoopa!!!

Har haft en skitbra kväll med mina kompisar! Vi har garvat som satan uppe vid brasan, druckit kola, eller snarare tryckt in hela burken i truten på varandra och ätit chokladbollar (jag! iaf!)
Det var lite kallt ute först, men sen vid brasan blev det ju såklart otroligt hett! Men jag fick många fina bilder, som jag alldelles strax kommer att visa! Så njut er framför elden! Och he en super trevlig och rolig... och bra! Lördagskväll!


Såhär började min kväll!

Kan ni tänka er oddsen att Alicia och Linn har köpt exakt likadana skor, i samma färg och på samma dag? xD Min sko är längst fram!

Brasan! <3 Varmt!

Tror nog att jag kommer att använda denna bild, som min header, eller vad tycker ni?? :)

Linn=höger Alicia=vänster. Mina amigos! <3

Alicia har blivit hög på en klunk cola! <3

Rebecca! <3

Rebecca och Richard! :D

Candy!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder! :)

2011-04-30 @ 22:55:30
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: 3mma

sv: Tack! :D



Mysigt med Valborg! :D

2011-04-30 @ 23:24:13
URL: http://gillew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0