LOOOOV!

Hallå allihopa!
Här med förklarar jag att jag har påskloooov! Så himla skönt att bara kunna ta det lugnt och känna den sköna värmen som är ute. Det är 14 grader ute! Och stek hett i solen! Så himla skönt, hade tänkt att gå ut och föröska få lite färg genom att lägga mig på min studsmatta och sola. Ska bli härligt det. Ligga och lyssna på musik där ute också. Men det som hänt idag!
Dagens händelser!
Jag hade matte ett tag, men sen gav våran lärare oss godis och vi fick en lång rast. Sen kom det några från finland till skolan som var där och kollade från en annan skola (i finland) Det första jag sa var: OMG! Kolla! Två av dom har systemkameror!! Sen gick jag och Elin M lite med dom och snacka lite, eller försökte, dom fatta kanske inte så mycket. Sen kom det en till lärare in till oss och gav oss godis. Sen fick jag påskägg av Nina, Emme och Elin. Och dom fick av mig! Sen var det bara en liten avslutning ute på skolgården. Sen gick jag, Emme, Nina, Varti och Anandhan ner till kiosken coh köpte slush, sen åkte Anandhan hem och jag, Nina, Emme och Varti satte oss på fotbolls planen och solade, åt godis, körde scharader och lite flagboll! Mysigt och kul! Sen åkte vi alla hem. Här kommer det lite bilder (tagna med min mobil... hade inte kameran med mig)


emme

Kommentarer
Postat av: Sara

Så skönt med lov :)

2011-04-15 @ 17:12:43
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0