Kvällen slut

Hello!
Nu blir detta det sista inlägget för dagen, jag har kollat klart på mästarnas mästare och det var tyvärr Robert Prytz som åkte ut. Han hade ju fett bra humor! Men vi får se vad händer nästa vecka. Men imorgon är det en ny dag och jag ska till doktorn, kul!? Men hoppas att solen skiner! Det brukar alltid lätta upp stämningen lite. Men iallafall så ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, det blir skönt det. Imorgon kommer jag säkert att vakna upp och vara nervös, på grund av doktorn grejen, men jag hoppas att allt går bra! Men det är tandläkaren nästa månad som jag oroar mig så jäkla mycket för! Men jag får tandställning om jag vill, men jag vet inte om jag vill ha, asså jag gillar mina tänder, men jag skulle vilja ha finare! Men jag är bara så rädd att det ska göra ont när man ska gå dit en gång i månaden och skruva åt den. Om det är någon som har// haft tandställning, så uppskattar jag verkligen om ni skulle vilja komentera och säga hur det är och känns! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0