Kanske, kanske inte?

God morgon allihopa!

Kom nyss upp från sängen, har kollat lite på TV och jag har förvånansvärt ätit frukost redan. Men dom tråkiga nyheterna är att fotograferingen kanske inte blir av. Inget är bestämt. Jag ringde och väckte Alicia nu, hon blev inte speciellt glad den stackarn, men det blev ett litet missförstånd igår. Jag sa att jag skulle ringa och väcka henne, kommer inte ihåg vad jag fick för svar tillbaka, det var inge blankt NEJ! Så jag uppfattade det som ett OK. Men så var det inte.
FÖRLÅT ALICIA! Somna om!
Jaja, det är sånt som händer, men hoppas att det blir av!


Vad tycker NI? Färg, eller Svart & Vitt? Komentera gärna och säga vad ni tycker!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0