Glad påsk!

Hej allihopa!

Nu har vi kommit hem efter en lugn bilfärd. Det har varit sol hela tiden, och det är det fortfarande! Men jag är så himla klantig!! Jag glömde att ta med mig överföringssladden, så jag kan inte ladda över några bilder här :( Men det gör inte så mycket, jag har massor med andra bilder som jag kan visa, som är från igår. Så det blir bra. Men jag LOVAR! Att ni kommer att få se en bildbomb från Väddö imorgon! Jag kommer hem då igen, det är ju som sagt bara en natt här. Så ni kommer att få se bilder från havet och en massa annat landskap! Ikväll blir det årets första grillning också! Ska bli så kul! ÄLSKAR ATT GRILLA! Men nu ska jag gå och hjälpa dom andra!
Hörs ikväll!
M.V.H David


Min kompis häst Prince. Det är Linns häst, vi hälsade på den efter picknicken igår.
Han är så söt! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt häst! <333

2011-04-23 @ 15:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0