Gillar inte TV4 vädret!



Hej allihopa!

Jag satt så lugnt och fint i min lilla säng och kollade på TV, sen slog jag över till 4:an, och ni kan ju bara gissa vad dom sa?! Dom säger att det kommer att bli mycket kallare nästa vecka, runt ca 4, 5 grader.
Det vill jag verkligen inte ha! Jag vill ha 20 grader! Men vi får hoppas att det inte är sant! Jag vill vara ute och sola och ta det lugnt! Sen har jag prao också, jag vill inte stå inne i diskrummet och kolla ut genom fönstret och se att det är mulet och att det står 4 grader på termometern.
Medans jag kan, ska jag iallafall gå ut och njuta av vår solen! Gör det ni med, medans ni kan!


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, jag hörde också att det skulle bli kallare nästa vecka ;(

2011-04-29 @ 16:23:01
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0