Filmkväll!



Dags för filmkväll med mina AMIGOS! <3
Nu kilar jag iväg för en liten filmkväll med, Alicia, Linn och Mackan. Becca, kanske också kommer.
Ska bli härligt, vi alla har inte varit samlade på länge nu!
Så det ska bli kul att alla är tillsammans. Vi skulle kolla på någon Queen DVD tror jag. ÄLSKAR QUEEN!!! <33
Någon mer som gillar Queen?? <3 :D
Älskar The Show Must Go On och Who Want´s To Live For Ever. Fast alla låtar är bra!
Men jag ska träffa Alicia snart. Kommer att ha kameran med mig så jag kanske slänger upp ett inlägg ikväll med ett par bilder.
Hörs sen! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: hannah

Hejsan. Fin bild :D

Hoppas att du har lust att kolla lite på min blogg.

Just nu har jag en liten fråga till er alla :P

Roligt att jag fick se din blogg:P

2011-04-29 @ 19:27:18
URL: http://fotoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0