En väldigt trevlig kväll!

Hej igen!
Nu är jag hemma efter en riktigt trevlig kväll hos Tobbe som fyllde år! Det blev många skratt, roliga skämt, promenader till parken, en massa annat kul! Tyvärr så glömde jag kameran hemma, så det kan tyvärr inte bli några bilder. Men jag sitter och redigerar ett par andra bilder på ett program, så ni kan se dom som jag har redigerat! Men det började jätte bra, vi fick ett härligt glas med champis och en jordgubbe i. Sen åt vi världens godaste smörgåstårta! Tror att jag aldrig i hela mitt liv har ätit så mycket av en smörgås tårta! Tack Jennie! Sen lekte jag med alla små barnen, vi körde kul och lite annat. Men tiden gick väldigt fort måste jag säga, vi stannade där i hea 4,5 timme innan vi åkte.

Men nu är det iallafall dags för en skön hemmakväll och sen sova. Är riktigt trött efter alt stohej! Så det ska bara bli skönt att vila ut, sen imorgon ska jag vara med Alicia och kanske Maja om hon kunde. Får se. Ha det bra! Och hoppas verkligen att eran dag har varit lika rolig som min! Nu... Bilder som jag redigerat!!!


Här använde jag mig av negativa färger som ni ser, och verktyget som kallas kurvor som man använder för att det ska få en cool nyans!


Här tog jag bara avmättande som det kallas, fast blått istället för svart och vitt!


Här gjorde jag allt bara svart och vitt och sen ändrade ljus och kontrast!
Allting kan bli coolt med bara ett par penseldrag med datamusen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0