En tur till havet <3

Hej allihopa!

Jag och alla andra ägnade några minuter till att gå ner till havet på en liten promenad. Det var jäte mysigt och härligt! Fan vad jag säger mysigt och härligt hela tiden! xD Men iallafall, så hade vi deras hund med oss. Den är så himla söt! Ni kommer att få se bilder på den i bildbomben imorgon. Det är en border collie. Trots det tre grader kalla vattnet, så skulle han ändå i och bada, och han ville att vi skulle kasta pinnar åt honom. Han heter Isack by the way! Men vi kommer att gå ner dit imorgon bitti igen, och då kommer ni att få se mer bilder! Men alla bilder kommer ni som sagt få se imorgon, (eftersom jag var klantig och glömde bildöverföringssladden hemma) Men nu kommer en bild från en annan dag hemma!


Det här var en annan bild från picknicken! ;) Ha det bra! Bloggar ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: MADDES

jag har haft en fin dag. hoppas du har en fin kväll

2011-04-23 @ 19:31:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja den filmen var toppenbra!

2011-04-23 @ 20:30:41
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0